04 June 2012

Less to writing blog recently since am quite busy and also lazy. It's already about 2 months didn't attend the make up class. Actually.... Sigh.... Skip it and change another topic here. Went for the movie lonely again, the 4th or 5th times I think. Very enjoyed for this movie. Give full star by me. :)

" Snow White and the Huntsman 2D " 


I'm prepared and didn't go in finally. =..='
( Look weird in this. )


-----------------------------------------------------------------------------

* 我真的肥了,身边的人都说真的肥了但是算刚刚好,好看多。虽说身材比例不算是肥,但是的却比之前的我肥多了,肥嘟嘟、肉肉的。整个人很不对称,尤其是肚腩还有手臂。虽然有肚腩是正常,很多人都有。但姐姐说我,人瘦瘦可是有肚腩,很难看,如果是肥人有肚腩还正常,说我不正常。见到亲戚朋友都一直投诉我说我是大吃鬼、一天可以吃很多餐,这头刚吃饱、可能半钟头后就说肚子饿了,时常吃宵夜,还引诱她。=..=''  所以呢,为了瘦下来、减肚腩,这一星期我都忍住不吃宵夜了,而且尽量做运动。因为连我自己都看不下去那些肥肉。TT



.


No comments: